4 תשובות
תתני רושם שאת לא מאיימת אבל גם לא מפחדת.
כמובן לא לשכוח לחייך ולהכיר אנשים חדשים. המון בהצלחה.
כמובן לא לשכוח לחייך ולהכיר אנשים חדשים. המון בהצלחה.
להתלבש יפה
להשקיע בשיער
לא לקלל, כאילו אפשר לקלל אבל לא להגזים
לא להתנהג כמו מישהי מהרחוב כזאת זרוקה
להשקיע בשיער
לא לקלל, כאילו אפשר לקלל אבל לא להגזים
לא להתנהג כמו מישהי מהרחוב כזאת זרוקה
דברי עם הרבה אנשים חדשים אבל אל תחשיבי אותם לחברים שלך (אני עשיתי את הטעות הזו..) תזהרי ואל תתחילי לסמוך על אף אחד אבל בכל זאת תתחברי לאנשים ותיהי נחמדה וחייכנית:)
אנונימי
אהבתי את ההכנה:"כן אני אהיה אני".
אני לא מכחישה הכי חשוב זה להיראות טוב (לפעם הראשונה אני לא תומכת בגישה הזאת לכל מצב).
את עולה לחטיבה? זה אומר שאיפור זה לא לגילך. אבל ליפסיק זה טוב.
תסדרי את השיער (חשוב) לכי לספרית שתעשה לך תסרוקת (תסתפרי) אבל לפחות שבוע לפני ההתחלה כדי שתהיי מוכנה לתסרוקת החדשה.
תחליקי אם צריך תשבי שעות אם צריך זה שווה את זה.
תבחרי בקפידה את הבגדים שלך. לא טרנינג אבל ג'ינס וחולצה לבנה.
תחייכי המון. אל תתביישי לגשת לכל (!) אדם ולהגיד:"שלום קוראים לי ---" ונשיקת שלום- הצעדים האלה יקבעו אם תהיי מבודדת בכל מהלך 6 השנים הבאות או שתהיי מפוצצת בחברות, תאכלי את הביישנות שלך ותעשי את זה.
(מניסיון) המון בהצלחה
אני לא מכחישה הכי חשוב זה להיראות טוב (לפעם הראשונה אני לא תומכת בגישה הזאת לכל מצב).
את עולה לחטיבה? זה אומר שאיפור זה לא לגילך. אבל ליפסיק זה טוב.
תסדרי את השיער (חשוב) לכי לספרית שתעשה לך תסרוקת (תסתפרי) אבל לפחות שבוע לפני ההתחלה כדי שתהיי מוכנה לתסרוקת החדשה.
תחליקי אם צריך תשבי שעות אם צריך זה שווה את זה.
תבחרי בקפידה את הבגדים שלך. לא טרנינג אבל ג'ינס וחולצה לבנה.
תחייכי המון. אל תתביישי לגשת לכל (!) אדם ולהגיד:"שלום קוראים לי ---" ונשיקת שלום- הצעדים האלה יקבעו אם תהיי מבודדת בכל מהלך 6 השנים הבאות או שתהיי מפוצצת בחברות, תאכלי את הביישנות שלך ותעשי את זה.
(מניסיון) המון בהצלחה
באותו הנושא: