7 תשובות
כל אחת ומה שהיא מתחברת אליו
את לא היחידה וזה גם לא מוזר.
גם אניי גבר שמנמני זה חלום
זה ממש לא מוזר ויש עוד מלא כמוך
שמן/מלא זה לא מילה גסה
מדובר במשקל זה הכל
שמן/מלא זה לא מילה גסה
מדובר במשקל זה הכל
חח לי הדברים האלה פחות משנים, אבל כן אעדיף מישהו ממוצע על פני מישהו שרירי מדי (אם אהבתי את האופי של שניהם)
לכל אחת יש את הטעם שלה בגברים, זה מה שמיוחד. אין שום דבר מוזר או רע בזה.
איך את אוהבת שמנמנים אני משנמן ואף אחת לא רוצה אותי ולא תרצה מה יפה בשמנמנים עדיף חטובים או רזים את פשוט מוזרה
באותו הנושא: