5 תשובות
מה השאלה? אם זה נורמאלי? כן.
אני גם ממש אוהבת את הארץ הזו! היא פשוט מדהימה! והכי מדהים? זה שהיא שלי, שלנו.
בטח נורמלי... דווקא אלה שבישראל ונגדה אלה הלא נורמלים-לדעתי!
מה נרתע.. מתחבר!
מה נרתע.. מתחבר!
כן, נורמאלי
ממש לא ארתע.
גם אני ככה באיזשהוא מובן.
יוצא לי לחשוב הרבה פעמים אפילו כשאני סתם יושבת בכיתה בבית ספר ש"איזה מדהים זה שאנחנו אשכרה כאן כיתה שבה כולם מדברים עברית, ילדים שנולדו בארץ ישראל וגדלו במשפחה דוברת עברית ובתרבות ישראלית לגמרי עם זמרים ישראלים וסופרים ישראלים וחינוך ישראלי ושהמקצועות האלו מועברים בעברית"...
וגם לפעמים כשאני באוטו או בטיול ורואה את הנוף אני חושבת לעצמי "איזה מדהים זה שאני סוג של מגשימה חלום של כל כך הרבה אנשים יהודים ציונים מהעבר שחלמו לגדול כאן בארץ ישראל ואני רואה את כל הנופים היפים האלו והם חלק מהארץ הזו שהיא הארץ שלי".
זה ממש לא מובן מאליו לכן אני חושבת שבסופו של דבר זה דווקא די נורמאלי להרגיש ככה.
זאת אומרת, אפילו אם זה לא מרגיש ככה, אנחנו עדיין ארץ יחסית צעירה (בכללי ובטח ביחס לארצות אחרות..), ושני דורות לפנינו הם ממש המקימים של המדינה... הם באו לכאן ממקומות אחרים ויצרו את התרבות שלנו היום, ואנחנו זוכים לגדול כאן ומקבלים את זה כמשהו ממש רגיל, כשלפני 70 שנה זה עדיין היה חלום של אנשים..
זה באמת די מדהים.
ובכללי בעניין של אהבת ישראל, אני גדלתי בבית חילוני ונורמאלי כמוך, אבל גם באווירה של ציונות ואהבת הארץ, אני רוצה לייצג את ישראל בחו"ל כשאני אגדל בתור דיפלומטית כדי להראות לכולם את התרבות המדהימה שלנו.
-מקווה שלא חפרתי יותר מדי חחח-
גם אני ככה באיזשהוא מובן.
יוצא לי לחשוב הרבה פעמים אפילו כשאני סתם יושבת בכיתה בבית ספר ש"איזה מדהים זה שאנחנו אשכרה כאן כיתה שבה כולם מדברים עברית, ילדים שנולדו בארץ ישראל וגדלו במשפחה דוברת עברית ובתרבות ישראלית לגמרי עם זמרים ישראלים וסופרים ישראלים וחינוך ישראלי ושהמקצועות האלו מועברים בעברית"...
וגם לפעמים כשאני באוטו או בטיול ורואה את הנוף אני חושבת לעצמי "איזה מדהים זה שאני סוג של מגשימה חלום של כל כך הרבה אנשים יהודים ציונים מהעבר שחלמו לגדול כאן בארץ ישראל ואני רואה את כל הנופים היפים האלו והם חלק מהארץ הזו שהיא הארץ שלי".
זה ממש לא מובן מאליו לכן אני חושבת שבסופו של דבר זה דווקא די נורמאלי להרגיש ככה.
זאת אומרת, אפילו אם זה לא מרגיש ככה, אנחנו עדיין ארץ יחסית צעירה (בכללי ובטח ביחס לארצות אחרות..), ושני דורות לפנינו הם ממש המקימים של המדינה... הם באו לכאן ממקומות אחרים ויצרו את התרבות שלנו היום, ואנחנו זוכים לגדול כאן ומקבלים את זה כמשהו ממש רגיל, כשלפני 70 שנה זה עדיין היה חלום של אנשים..
זה באמת די מדהים.
ובכללי בעניין של אהבת ישראל, אני גדלתי בבית חילוני ונורמאלי כמוך, אבל גם באווירה של ציונות ואהבת הארץ, אני רוצה לייצג את ישראל בחו"ל כשאני אגדל בתור דיפלומטית כדי להראות לכולם את התרבות המדהימה שלנו.
-מקווה שלא חפרתי יותר מדי חחח-
באותו הנושא: