9 תשובות
חחח זה יותר סלנג מאשר שגיאת כתיב
זה לא שגיאות כתיב אלא סלנג
יש הבדל
יש הבדל
זה סלנג..
אני לא יודעת אם אפשר להגדיר את זה כשגיאת כתיב, לכתוב "לע" ו"כע" זה הפך להיות פשוט סלנג של התכתבות בפלאפון.
היו תיתעלם מהערות גם לי יש שגיות כתיב זה בעיה שיש בראש בדרך כלל וזה ממש לא קשור לחוכמה וזה לא כל כך חשוב לחיים
זה סלנג זו לא שגיאה
לא זה סתם כתיבה כזאת.
כמו שעושים כה כמו סלנג כזה.
כמו שעושים כה כמו סלנג כזה.
זה נחשב סלנג כמו "כע"
סלנג מעצבן אבל סלנג
סלנג מעצבן אבל סלנג
יש הבדל בין שגיאות כתיב לבין סלנגים.
באותו הנושא: