7 תשובות
מה אתה חושב?-_-
לא, מן הסתם.
חחח מן הסתם ניקו אותם לפני
שואל השאלה:
מה יקרה למי שיאכל לחם באוטובוס?
מה יקרה למי שיאכל לחם באוטובוס?
אנונימי
זו מדינה חופשית, מותר לכל בן אדם לאכול לחם באוטובוס...
אממ תכלס זה כמו אנשים שאוכלים\ שותים בחוץ בכיפור..
כנראה שאם תאכל לחם באוטובוס יהיו כמה אנשים שיעירו לך ויגידו לך שזה לא מכבד אבל בכללי לא ייכנסו לך יותר מדי לחיים..
ת'אמת זה תלוי באיזו סביבה אתה חי...
כנראה שאם תאכל לחם באוטובוס יהיו כמה אנשים שיעירו לך ויגידו לך שזה לא מכבד אבל בכללי לא ייכנסו לך יותר מדי לחיים..
ת'אמת זה תלוי באיזו סביבה אתה חי...
זה ציבורי. אפשר לנסות להכשיר אותם לפסח אבל אין טעם, הם יתמלאו בחמץ תוך רגע גם ככה.
באותו הנושא: