3 תשובות
זה בהחלט נורמאלי שכואב בימים הראשונים, אבל ביינתים את יכולה לאכול יוגורטים, גבינות רכות, שתייה מרובה וכו'... תראי שבסופו של דבר יסתדר, בהצלחה ותרגישי טוב!
במבה, מעדנים, גבינו, החלק הרך של הלחם, דברים רכים בעיקר... (:
משהו קל ונוזלי כמו מרק לדוגמא
באותו הנושא: