7 תשובות
לא עדיף פשוט לרשום מה קרה... במקום לחפור למשהו/י בפרטי..
בכל זאת התפקיד שלנו באתר זה לעזור
בכל זאת התפקיד שלנו באתר זה לעזור
אני פה, מוזמנת לשלוח הודעה
היא מעדיפה לאמר למישהו בפרטי^ואם היא תרצה היא תכתוב פה. והיא לא "חופרת" לכל אחד בפרטי, היא תספר מה עובר עליה ועם מה קשה לה להתמודד, שזאת בכלל לא חפירה.
אני פה
אני אשמח לעזור אם אוכל.
אם את צריכה אני פה בשבילך.
אני פה אם את צריכה עזרה
באותו הנושא: