4 תשובות
עם זה מגיע לרמה של התעללות וחוסר התחשבות את יכולה להתלונן עליהם
הם מאד מחמירים שם בנהלים
תנסי לדבר איתם ולבקש מהם להפסיק, אם זה לא עוזר ואת עדיין מרגישה שלא טוב לך שם תעברי לעבוד במקום אחר או שתגישי עליהם תלונה להנהלה יותר גבוהה.
שואל השאלה:
אין לי עבודה אחרת
אנונימית
להתפטר
{zZ
באותו הנושא: