3 תשובות
כלום, הוא כנראה לא אוהב להתכתב.
עזבי זה רק הודעות, העיקר שמציאות הוא אחרת:)
עזבי זה רק הודעות, העיקר שמציאות הוא אחרת:)
יש כאלה שלא אוהבים כל כך הודעות
לדעתי הכי חשוב שבמציאות הוא נותן יחס.
חוץ מזה שאת אומרת שהוא כן מראה יחס בהודעות פשוט פחות ממך, לא נורא..
לדעתי הכי חשוב שבמציאות הוא נותן יחס.
חוץ מזה שאת אומרת שהוא כן מראה יחס בהודעות פשוט פחות ממך, לא נורא..
את יכולה לדבר איתו על זה ועל זה שזה מציק לך אבל יש כאלה שגם לא כל כך אוהבים לדבר בהודעות