3 תשובות
כיף לך 3>
רציתי ללכת אבל לצערי לא יכלתי /:
רציתי ללכת אבל לצערי לא יכלתי /:
שואל השאלה:
היה כיף וביטסאון שר בעברית אבל מלא פעמים רציתי פשוט להיכנע וללכת הביתה מרוב שהיו דחיפות
היה כיף וביטסאון שר בעברית אבל מלא פעמים רציתי פשוט להיכנע וללכת הביתה מרוב שהיו דחיפות
איזה כיף לך שהלכתת!
באותו הנושא: