4 תשובות
פשוט להפחית עם סוכר.
ירקות ופירות
אל תאכלי שוקולד וממתקים
רק חביתות, לחמים, סלטים וכאלה (בשר ופתיתים וכולי וכולי)
לא הרבה פירות כי יש בהם סוכר טבעי שזה גם לא משהו, אבל כן גם פירות
ולא הבנתי, בן אדם ברי זה בין 60-100 ואת 96, מה רע?
רק חביתות, לחמים, סלטים וכאלה (בשר ופתיתים וכולי וכולי)
לא הרבה פירות כי יש בהם סוכר טבעי שזה גם לא משהו, אבל כן גם פירות
ולא הבנתי, בן אדם ברי זה בין 60-100 ואת 96, מה רע?
הסוכר שלך לא ממש רע, הוא גבולי וזה טוב, מעל 110 זה כבר סכרת. פשוט צריך לשמור על איזון ומאכלים בריאים כמו ירקות, פירות, להפחית בפחמימות, לעשות ספורט.. הכל במינון.. לאכול קטניות, אגוזים, זה מוריד את הסוכר.
פשוט לשמור על איזון בין המאכלים ולהיות במעקב.
אני חולת סכרת אז אני יודעת פחות או יותר. יש באינטרנט את פרמידת המזון ואפשר להעזר בזה להורדת הסוכר וגם לדיאטה (אם רלוונטי).
פשוט לשמור על איזון בין המאכלים ולהיות במעקב.
אני חולת סכרת אז אני יודעת פחות או יותר. יש באינטרנט את פרמידת המזון ואפשר להעזר בזה להורדת הסוכר וגם לדיאטה (אם רלוונטי).
באותו הנושא: