5 תשובות
לפעמים
תלוי בבן אדם אבל בעיקרון הם יכולים
אני צמחונית ולא אוכלת דגים.
אבל יש כאלה שכן אוכלים, אבל לא קוראים לזה צמחונות, אלא פסקטריאניזם.
אבל יש כאלה שכן אוכלים, אבל לא קוראים לזה צמחונות, אלא פסקטריאניזם.
לא
אם הם אוכלים דגים הם מ-מ-ש לא צמחוניים אלא צבועים
אם הם אוכלים דגים הם מ-מ-ש לא צמחוניים אלא צבועים
יש אנשים שקוראים לעצמם צמחונים ואוכלים דגים וזה מגוחך
באותו הנושא: