4 תשובות
את לא צריכה לרמוז לה פשוט תגידי לה. נכון שזה נשמע מלחיץ אבל זאת אמא שלך והיא רק לטובתך. יש דיאטניות דרך קופת חולים ואם אני לא טועה זה בחינם או במחיר ממש זול.
חחח את נורא חמודה...
בשר זה לא תחליף לפרוטין שיש לי במיכלים. זה לא עולה הרבה כסף ביכלל- 200 החלבון ו200 לתוכנית אימונים. למה לרמוז? פשוט תגידי לה. ומה זה את צריכה חלבון? את לא רואה את הגוף של ך ברנטגן- תבדקי את זה בבדיקות דם.
בשר זה לא תחליף לפרוטין שיש לי במיכלים. זה לא עולה הרבה כסף ביכלל- 200 החלבון ו200 לתוכנית אימונים. למה לרמוז? פשוט תגידי לה. ומה זה את צריכה חלבון? את לא רואה את הגוף של ך ברנטגן- תבדקי את זה בבדיקות דם.
זה לא עולה כזה הרבה כסף.
מקסימום תוכלי לעבוד בשביל לממן דיאטנית
אני חושב שזאת לא הוצאה מיותרת.
מקסימום תוכלי לעבוד בשביל לממן דיאטנית
אני חושב שזאת לא הוצאה מיותרת.
תגידי לה
באותו הנושא: