6 תשובות
זה דבר הכי מטומטם ששמעתי בחיים שלי
אנונימית
ואוו מבינה אותך
בישבילי זה מוצדק כי אני עוברת בית ספר אבל לא רק בגלל זה
אנונימית
את יכולה לעבור
אבל אני לאבטוח שזה יעזור הפדיחות ירדפו אותך
את צריכה ליתגבר
1. לא להגדיל את הפדיחה יותר ממה שהיא
2. ליתיחס לפדיחה כמשהו שולי.
את לא צריכה לדאוג לא זוכרים את זה לאורך זמן
לעוד נקודות פרטי
תלוי איך את מסבירה את זה לאנשים
תלוי מה הפדיחות יכול להיות שאת סתם מגזימה.. אבל תעשי מה שגורם לך להרגיש טוב יותר
לגמרי מוצדק.