10 תשובות
אני בדיוק עושה
מה את צריכה?
מה את צריכה?
אני יכולה לעזור לך עם שאלות ספציפיות, התלקיט שאני הייתי צריכה לעשות זה סתם תרגילים ספציפיים מעמודים בספר.
אני כרגע בצבא, אבל עשיתי תלקיט בלשון בכיתה י', במה את צריכה עזרה? לי זה היה סתם איזה 40 דפים שהייתי צריכה לפתור.
חחח את מכדורי?
אנונימית
שואל השאלה:
חחח לא מכדורי.
נתנו לנו מליון ואחת משימות.
איך אני כותבת מבוא? בהסבר כתוב לי "תקציר של כל התלקיט בגוף עתיד" אבל מה בדיוק אני צריכה לכתוב?
עד עכשיו כתבתי
בתלקיט אציג את התהליך אותו עברתי במהלך השנה.
מטרותיי מהתלקיט הן;
שהתוצר יציג היטב את המאמצים, התקדמותי והישגיי בלשון.
שבתהליך הכנת התלקיט אלמד לזהות את הצדדים החזקים שלי ולהתמודד עם חולשותיי תוך למידה והערכה עצמית.
שתהליך האיסוף יקדם אותי ויסייע לי בהבנה ויישום החומר
חחח לא מכדורי.
נתנו לנו מליון ואחת משימות.
איך אני כותבת מבוא? בהסבר כתוב לי "תקציר של כל התלקיט בגוף עתיד" אבל מה בדיוק אני צריכה לכתוב?
עד עכשיו כתבתי
בתלקיט אציג את התהליך אותו עברתי במהלך השנה.
מטרותיי מהתלקיט הן;
שהתוצר יציג היטב את המאמצים, התקדמותי והישגיי בלשון.
שבתהליך הכנת התלקיט אלמד לזהות את הצדדים החזקים שלי ולהתמודד עם חולשותיי תוך למידה והערכה עצמית.
שתהליך האיסוף יקדם אותי ויסייע לי בהבנה ויישום החומר
אנונימית
בעיקרון זה טוב לדעתי, אבל תרשי לי לשפץ:
בתלקיט אציג את התהליך אותו עברתי במהלך השנה.
מטרותיי מהתלקיט הן;
ראשית כל, שהתוצר יציג היטב את המאמצים, התקדמותי והישגיי בלשון.
שנית, בתהליך הכנת התלקיט אלמד לזהות את הצדדים החזקים שלי ולהתמודד עם חולשותיי תוך למידה והערכה עצמית.
ובנוסף, תהליך האיסוף יקדם אותי ויסייע לי בהבנה ויישום החומר.
בתלקיט אציג את התהליך אותו עברתי במהלך השנה.
מטרותיי מהתלקיט הן;
ראשית כל, שהתוצר יציג היטב את המאמצים, התקדמותי והישגיי בלשון.
שנית, בתהליך הכנת התלקיט אלמד לזהות את הצדדים החזקים שלי ולהתמודד עם חולשותיי תוך למידה והערכה עצמית.
ובנוסף, תהליך האיסוף יקדם אותי ויסייע לי בהבנה ויישום החומר.
שואל השאלה:
זה לא כללי מידי?
זה לא כללי מידי?
אנונימית
כן, אבל אין לי ידע נוסף, על מה המשימות על החומר הלימודי? אם כן תפרטי על מה המשימות.
שואל השאלה:
שער
תוכן עניינים
מבוא
כתיבה - הצגה של שני תוצרי כתיבת טיעון
איסוף מקורות מידע לכתיבה
שימוש בדרכי מסירה
הבנה - 2-3 תשובות לשאלות עמ"ר
פרק לשוני - ייצוג מבחן או בוחן
הבעה בע"פ - הצגת התלקיט בני הכיתה
שער
תוכן עניינים
מבוא
כתיבה - הצגה של שני תוצרי כתיבת טיעון
איסוף מקורות מידע לכתיבה
שימוש בדרכי מסירה
הבנה - 2-3 תשובות לשאלות עמ"ר
פרק לשוני - ייצוג מבחן או בוחן
הבעה בע"פ - הצגת התלקיט בני הכיתה
אנונימית
שואל השאלה:
אמן שמישהו יענה.
אמן שמישהו יענה.
אנונימית