התחברות
הרשמה
חח לשלוח לידידה טובה שלי=קראשית
בוואצאפ או בסנאפצאט?
"איך נרדמים עכשיוו" בערך? אני רוצה לדבר איתה חח
7 באפריל 2018, 23:39
קראש
הודעות
SMS
3 תשובות
כן
T
Thugirl
שואל השאלה:
בוואצאפ או בסנאפ?
אנונימי
וואצאפ
T
Thugirl
באותו הנושא:
אני והקראשית דיברנו והלך ממש ממש טוב ושאלתי אותה פתאום
דיברתי עם הקראשית והלך די טוב
חדר בריחה זה מקום טוב להציע חברות לקראשית שלי?
אם ידידה שלי שהיא גם הקראשית שלי קוראת לי "חמוד" הרבה פעמים, זה אומר שהיא לא בקטע שלי?
הבנתי שהקראשית שלי בעניין שלי ואני רוצה לשלוח לה הודעה, מה לכתוב?
בנים בני 14-17, נגיד והייתה לכם קראשית ולא היו לה ידידים בכלל, זה היה מוריד לכם? את האמת.
הצעתי לקראשית שלי לפני כמה שבועות ואני רוצה להציע לה שוב יש לכם משפט טוב?
זה בסדר אם אני אבקש מחבר שלי שידבר עם ידידה שלו (הקראשית שלי) ויבדוק מה היא חושבת עלי?
החברה של הקראשית שלי שלחה לי הודעה "שהקראשית מרגישה אלי משהו", מה זה אומר? ניראה לכם כדאי להציע חברות?
לידיד שלי יש קראשית..
קראתי שיחות ישנות שלי ושל הקראשית (אומרים קראשית?) בוואטסאפ ובטעות לחצתי על להתקשר ואז ישר ניתקתי