תשובה אחת
מבינה אותך לגמריי, שיהנו, עזבי אותם שימי אותם בצד ותחשבי עליך, תכירי חברים חדשים, תציבי מטרות חדשות. זה כואב ואני מבינה אותך לגמריי כל פעם שאת רואה אותם את מתה מבפנים אבל אם את באמת אוהבת אותו את תרצי שהוא יהיה שמח, גם אם זה אומר שיש לו חברה שהיא לא את...
באותו הנושא: