15 תשובות
נראה לי 14
ואני 16
17 אני 18
17 (בן 20)
אנונימי
16 אני 19
אני 14
ו13 וחצי
(אה אופס לא ראיתי שזה לבנים)
1 אני עוד מעט 50
אנונימי
17 נראלי וזה דיי גבולי, הייתי מעדיף 18+ (בן 20)
שואל השאלה:
אנונימי יאנס
מן הסתם שאני אומר את זה בצחוק
אנונימי
16 אבל מעדיף 17-19, בן 19
אנונימי
בן 16 עד 14
אנונימי
אני בן 17 ולא אצא עם מישהי שקטנה ממני, עדיף שנהיה באותו גיל
תכלס עם קטנות ממני אין זיוני שכל דוגרי אני אומר הם עושות
אנונימי
לא יודע , אם הייתי צריך לבחור או לסנן אז גיל 16/7 ככה אולי יותר