12 תשובות
הטוסט והסלט סבבה, הפופקורן ובמבה נוגט פחות בריא
oof
כן. זה מאוד משמין למרות שהכמויות קטנות עדיין רק הבמבה נוגט זה חצי מהקלוריות שאמורים לאכול ביום. בלי שום קשר שזה לא בריא בכלל.
שואל השאלה:
במבה נוגט זה 317 קלוריות. ולא ידוע לי שצריך לאכול ביום 600 קלוריות.
אנונימית
לא נורא.
אפילו קצת. הייתי מוסיפה ארוחת צהריים ואוכלת עוד משהו עם הסלט.
את לא צריכה להרעיב את עצמך רק כי אכלת משהו לא בריא.
תלוי איזה גודל הבמבה חשבתי במבה גדולה
ביום צריך בערך 1500-2000 לילד בחטיבה אז תלוי גם בגיל שלך
שואל השאלה:
טוסט-200
במבה-317
פופקורן- 300 כזה
סלט- אממ כמעט בכלל אין
817 קלוריות. סבבה?
אנונימית
בכלל לא אפילו הייתי מוסיפה עוד משהו עם הסלט בערב אולי חביתה ולחם או משהו כזה
זה תלוי מאיזו בחינה. אם זה מבחינת דיאטה אז זה ממש לא טוב בגלל הסנדוויץ' (אלא אם כן הוא מחטילה מלאה והוא בריא), הפופקורן והבמבה. בכללי, הכמות לא נראלי מספיקה כי לא אכלת הרבה.. אבל אם כבר אז תאכלי גם דברים בריאים יותר ^-^
אבל לא נשנשת שום דבר בין לבין?
אם זה רק היום אז בסדר אבל אם זה כל יום ככה פחות או יותר אז לא כל כך טוב.. יחסר לך ברזל ואת תרגישי מאוד חלשה.
אנונימית