התחברות
הרשמה
היום היה לנו הצגה, וקמתי מאוחר ולא היה לי כוח לבוא, המורה עכשיו שאלה אותי למה לא באתי, תירוצים?
12 באפריל 2018, 13:20
תירוצים
מורים
בית ספר
תשובה אחת
היום הזה קשה לי
אנונימית
באותו הנושא:
מה השעה הכי מאוחרת שקמתם מהשינה?
מה תחשבו על ילד שלא בא לשום טיול/יום גיבוש/הצגה או כל זה בבית ספר?
היום אמרו שהתבטל לנו 3 שעות אנגלית, ואפשר לבוא ב11:10 והקטע הוא שלא קמתי..
קרה לכם שקמתם ממש מאוחר ואכלתם ישר ארוחת צהריים ולא בוקר?
היום יש שעתיים הצגה ו2 החברות היחידות שלי לא באות.. הבעיה היא שאני חייבת לבוא לבית ספר כי יש לי מבחן
אם מישהי אמרה לי בלשכת גיוס לבוא בשבע וחצי בבוקר בשביל לעשות את הפסיכוטכני, אני יכולה גם לבוא יותר מאוחר נכון?
אני מאחרת היום לבית ספר ביום השואה ויש טקס פלוס הצגה ועוד נקרע לי הטייץ עד כמה זה גרוע?
יש לכם את הסרטון שחן מזרחי עשה לפני כמה ימים "איך להתפלח עם ילד להצגה"?
אקספוזיציה חייבת לבוא בהתחלת הסיפור? אם סיפור לא נפתח עם האקספוזיציה ורק אחר כך יש הצגה לדמויות, זה נחשב אקספוזיציה?
תירוצים למה לבוא מאוחר לבית ספר..
קמתי רק עכשיו ויש טקס בעשר ללכת לטקס או לבוא אחרי הטקס?