5 תשובות
לדעתי סגול ותכלת :)
ורוד בייבי מהמם.
ורוד בייבי, פאני באני
אתמול עשיתי תכלת מעלף! אני מרגישה כמו בת ים וזה הכי קיצי ומדהים ועושה רצון ללכת לים! ואני כבר בדודא לתור הבא לעשות צהוב בננה או לבן, עם עלה טרופי כזה משהו קיצי ומגניב.
אני גם עד עכשיו הייתיר ק עם צבעים ניטרליים ועדינים ואז החלטתי לעשות צעד ולעשות צבע ככה יותר נוכח ואני כל כך שמחה זה הקפיץ לי את הביטחון וזה מהמם