4 תשובות
זה גיל ההתבגרות חח הורמונים וזה..
יש כאלה שמדחיקים את הרגשות שלהם, אין דרך לטפל בזה פשוט צריך לעכל את הרגשות שלך ולהפנים אותם
J1
יש לך רגשות, את כנראה מגנה על עצמך ובהתחלה את כביכול לא מרגישה כלום אבל זה מצטבר בלי שאת מרגישה. ואז בגלל זה יש לך תקופות שאת בוכה. יש הרבה אנשים כמוך.
את פשוט בן אדם סגור שלא אוהב להתבטא לייד אחרים. גם אני היית ככה קורה,
זה לא קשר לבלי רגשות את פשוט מראה שאת לא נפגעת ובסופו של דבר שאת מרגישה רע את כן.