2 תשובות
לכי לקוסמטיקאית שתגיד לך איך לטפל. אני שמה קרם ידיים כל בוקר וזה עוזר.
גם אצלי זוועה וזה בעיקר מכסיסת ציפורניים.
אם גם אצלך זה מכסיסה אז פשוט אל תכססי ותשימי הרבה קרם ידיים.
אם זה לא מכסיסת ציפורניים פשוט תנסי לא לגעת בו ושים קרם ידיים.
אם גם אצלך זה מכסיסה אז פשוט אל תכססי ותשימי הרבה קרם ידיים.
אם זה לא מכסיסת ציפורניים פשוט תנסי לא לגעת בו ושים קרם ידיים.
באותו הנושא: