18 תשובות
אז אל תלכי, תחזרי הביתה
שואל השאלה:
כן
אנונימית
כנראה שכן
אנונימי
שואל השאלה:
אני לא יכולה ללכת הביתה.
גרים בערים שונות אין אוטובוסים
אנונימית
שואל השאלה:
12 בלילה, לאן? שוב פעם אין אוטובוסים אין כלום.
אנונימית
שואל השאלה:
הוא משחק עם חברים שלו.
וכאלו זה כמו שהוא יגיע אלי ואני אלך לחברה שלי.
אנונימית
אם את רואה שאת לא בסדר העדיפויות שלו בכלל ושהוא מעדיף דברים שוליים עליך למרות שדיברתם על זה ואת נוסעת במיוחד בשבילו ובטח אתם לא נפגשים הרבה כי אתם מעירים שונות.. תפרדו ואולי ככה הוא יבין
שואל השאלה:
לא רוצה ליהפרד
אנונימית
תשיגי את התשומת לב שלו
אנונימי
תדברי איתו אז עוד פעם, ולדעתי את ממש לא צריכה לעשות דברים כדי שהוא ישים לב, אחותי הוא חבר שלך הקטע פה זה שהוא אמור לאהוב אותך יותר ממחשב או משהו כזה תדברי איתו עד שהוא יבין תגידי לו שאת נפגעת מזה
אהבת חינם

כן, בגלל שהוא משחק במחשב היא צריכה להיפרד ממנו, אחלה היגיון יש לך שם!

לשאלה שלך, פשוט תגידי לו לעזוב תמחשב ושאת רוצה לראות איתו סרט או משהו
אנונימי
חחח אנונימי רואים שלא היהי לך חבר, לא יודעת מה איתך אם יהחה לי חבר והוא יעדיף אותי על חברים שוליים הוא לא ישאר חבר שלי באח עוד אחרי שדברתי איתו על זה.
זה נקרא -שם עליך זין-
ותלמדי קצת מהגיון שלי,"אנונימי"
אני לא אבל אני מניח שהיא חשובה לבן זוג שלה, ואם הוא משחק קצת משחקי מחשב זה לא אומר שהוא לא אוהב אותה, אהבת חיהם את קנאית אבל ברמות מטורפות, אנשים לא אוהבים אנשים כאלה.
להיפרד? בגלל משחק מחשב?
אחלה סיבה!
אנונימי
תציקי לו בעדינות בזמן שהוא משחק
שבי מאחוריו אם זה בספה חבקי אותו מאחורה בזמן שהוא משחק ותלחשי לו באוזן
הגעתי כדי להיות איתך אולי תתן לי קצת מהזמן היקר שלך?
לדעתי הוא יבין
ואני בן אגב
אנונימי
פחח אנונימי...
יש דבר כזה עיקרון, סדר עדפויות, אם אני הייתי באה לחבר שלי והוא לא היה מתיחס אליי בשביל מה אני באה?!
אלי זה לא סיבה מספיק טובה שבילך, בשבילי היא כן, והקטע שמרוב שאני קנאית אקסשלי אמר לי שאני לא קנאית, וזה אחת הסיבות שנשארת עדיין בקשר עם האקס שלי
בסדר אז הוא לא התנהג בסדר, זה לא סיבה להיפרד ממנו
אנונימי
יש לי רעיון
שחקי איתו בזה, ככה תהיו ביחד ושתיכם מרווחים