16 תשובות
כי הם מאמינים שאנחנו נוכל לחיות בשלום עם עוד עמים
הם אוהבים להתעקש על דברים שנכשלים
אנונימי
לעולם לא נבין
תפנימו שהם לא רוצים חלק- הם רוצים את כל ישראל וזה לא יקרה בחיים.
נתנו שטחים- לא עזר. תפיקו לקחים.
היה משנות ה40 עד ה80 בערך
וזה די עבד..
קומץ קטן מהבית היהודי ומפלגה זניחה כמו עוצמה יהודית זה לא אפילו חצי מהימין. אפילו לא רבע

נודר - לא זה לא.. לא עבד לפני 48 ולא עבד אחרי
אנונימי
גם מדינה ימנית לא הכי עובד כפרה עליך
אנונימי
עובד יותר משמאל.
אם המדינה הייתה שמאל היא הייתה נראת כמו אירופה היום - גיהנום
אנונימי
סבבה אבל זה חלק ענק מהשמאל לעומת קומץ מהימין
אנונימי
אז מה? השמאל עדיין לא הגיוני זה כל הפואנטה.
אנונימי
כי יש כזה דבר שנקרא פרטים - קומץ קטן מהימין רוצה את זה לעומת חלק ענק מהמשמאל... הבדל משמעותי לא?
אנונימי
אם אני מכליל נכון אומר שאני כן מסתכל
שמאל - רוב בעד
ימין - רוב נגד

עוד פרטים שאני שוכח?
אנונימי
לא...
כי יש לך את העבודה שזה שמאל מרכז
יש לך את הליכוד שזה ימין מרכז
יש לך את לפיד שזה מרכז
עבודה שזה שמאל מרכז מאמין בויתורים גדולים בחלק גדול - הסכם בכל מחיר מסירת שטחים וולצערי חלק לא שולל "זכות שיבה"
ואז יש לך הרשימה המשותפת מרץ שאותם לא צריך לפרט לך מי הם
אז לא.. לא מרכז
אנונימי
מה הקשר?
אנחנו מדברים 'רק' על נושא עירבוב אוכלוסיה - סיפוח\כניסה שלהם לארץ להתיישבות קבע
אנונימי
כן.. כשמדברים על קריטריון ספציפי -במקרה הזה איחוד אוכלוסיות - ויש עליו נתונים ברורים..
אנונימי
שכח מהאמירה הזאת - השמאל ברובו תומך במיזוג אוכלוסיות כן או לא?
אנונימי
מחקר? - תגיד לי פשוט מה האידיאולוגיה של מפלגת העבודה? הרשימה המשותפת (יש צורך לבדוק אותם בכלל), מרץ? מה הם מאמינות (והם הרי הכוח שמרכז את השמאל בארץ)
אנונימי