3 תשובות
זה די במצב שאני עכשיו:/
כני חושבת שהם פשוט צריכים למצוא מה שגורם לריבים האחה וששניהם ינסו למנוע אותם
כני חושבת שהם פשוט צריכים למצוא מה שגורם לריבים האחה וששניהם ינסו למנוע אותם
אני מכירה
אני חושבת עליהם שהם צריכים להפסיק עם זה ולחשוב ברצינות מה הם רוצים.. נכון שאני לא יודעת מה באמת קורה שם אבל אם הם באמת אוהבים הם צריכים לעשות לעצמם טובה ולסדר את העניינים אחת ולתמיד
זה לא בריא כל הפרידות והריבים האלה מתישהו זה יימאס להם למרות שהם אוהבים..
אני חושבת עליהם שהם צריכים להפסיק עם זה ולחשוב ברצינות מה הם רוצים.. נכון שאני לא יודעת מה באמת קורה שם אבל אם הם באמת אוהבים הם צריכים לעשות לעצמם טובה ולסדר את העניינים אחת ולתמיד
זה לא בריא כל הפרידות והריבים האלה מתישהו זה יימאס להם למרות שהם אוהבים..
זאת לא מערכת יחסים טובה, למה ליגרום לשתי הצדדי להיפגע זה סתם לא שווה את זה ואם כל כך לא מסתדרים אחד עם השני לא צריך לחזור להיות ביחד שיהיו ידידים זה לא רע
באותו הנושא: