4 תשובות
זה כאילו הקבצות?
שואל השאלה:
מה לא מובן? גם בתגיות יש הקבצות וגם כתבתי שכן גם בלשון יש הקבצות
מה לא מובן? גם בתגיות יש הקבצות וגם כתבתי שכן גם בלשון יש הקבצות
אנונימי
בסדר לא הסתכלתי תהרוג אותי?
כן זה טוב..
באותו הנושא: