17 תשובות
מחאתן מוצדקת, צריך לכבד את אמונתן..
ה"רקע" שאת נותנת, ידידתי, הוא לא רקע אלא דעתך, אם זה רקע אז אוי לנו
לדעתי הם באות ליצור פרובוקציות , זה מקום קדוש לעם היהודי
אם הם רוצות להתפלל עם תפילין שזה אסור לנשים שיתפללו במקום אחר למה דוקא במקום הכי קדוש לעם היהודי ואני לא כזה מאמין
אנונימי
שואל השאלה:
ג'ף מנגום- כנראה שאתה לא מבין את הערך של הכותל, ושל עמ"י.
אנונימית
מוזמנת להסביר לי מה הוא
לא צריך להסביר כל התשובות שלו ככה
אנונימי
תגדיר "ככה"
ככה ככה , אין מה להסביר אם זה מובן
אנונימי
אתה אומר שהתשובות שלי הן "ככה" אבל לא מה זה ככה, איך אני אמור להגיב לביקורת..?
את לא יכולה לכתוב "רקע" כזה משחוד שהוא בייסיקלי הדעה האישית שלך ולצפות שאנשים יבססו דעה על זה ואני חושבת שכל בנאדם צריך להיות יכול לעשות מה שרוצה נפשו בגבולות ההיגיון כמובן ואם כזה חשוב להן ונותנים להן חלק אחר מהכותל שילכו להתפלל שם, מיותר לעשות רעש
שואל השאלה:
ערכתי חברים..
זו באמת דעתי האישית, כי אני חזרתי היום מהכותל וזה הנושא היחיד שחשבתי עליו אז בגלל זה זה ככה..
אנונימית
עדיין מציגה דעה - "בדרך המשובשת"
שואל השאלה:
וואי מה הסיפור איתך אני לא אערוך את השאלה בדיוק איך שתבקש. לדעתי הדרך שלהם מעוותת ומשובשת בלשון המעטה, אז זה מה שאכתוב.
אנונימית
הכותל הוא אתר לאומי ושייך גם להן.
עם כל חוסר הסימפטיה שלי לאנשים דתיים באופן כללי (ובכללם נשות הכותל), אני מאוד מעריך את האומץ שלהן ואת היכולת שלהן להיאבק במשך 30 שנה ולא לוותר.
אגב, נשות הכותל אינן רק רפורמיות, יש ביניהן גם נשים אורתודוקסיות.
אם את כותבת את דעתך תכתבי לדעתי ואל תכתבי שזה קצת רקע ומה זה עוזר שאת מספרת לנו שעצוב לך שפעם זה היה גרמני מול יהודי והיום זה יהודי נגד יהודי כשאת מאלה שהולכים ראש בראש על סתם במקום למצוא משהו יותר טוב לעשות בעניין
שואל השאלה:
weasley is our king
1. אם לא שמת לב - ערכתי את השאלה.
2. זה לא נכון להגיד שאני הולכת ראש בראש, כי זה פשוט לא נכון. אני הייתי היום בכותל מהסיבות שלי, שהן ממש לא ללכת ראש בראש.
3. מה שראיתי שם הכאיב לי, אז כן אני אכתוב שזה עצוב לי לראות את זה כי זה פשוט ככה.
4. לפי הראייה והאמונה שלי הכי טוב זה ללכת לכותל ולהתפלל שם בעניין הזה, אז זה מה שעשיתי.

המשך יום טוב וחודש טוב לכולכם.
אנונימית
קשה לקרוא למאבק של 30 שנה - פרובוקציה.
תאמין או לא, בשבילן זה באמת קודש הקודשים, ולכן, כנשים דתיות, הן לא מוכנות לוותר עליו.
הן דתיות. חלקן דתיות רפורמיות וחלקן דתיות אורתודוקסיות.
גדולי הדור של העולם החרדי אכן יצאו נגדן בשצף קצף, אבל זה לא מזיז לא לי ולא להן.
באשר לקשת רובינסון, הרחבה שם עלובה ולא נגישה. המתווה החדש היה אמור לתקן את זה, והן חתמו עליו (וגם חברי הכנסת החרדים ורב הכותל!) אך לבסוף העניין התפוצץ, כידוע.