4 תשובות
קחי את הזמן שלך
תאמיני לי כמה שיותר מאוחר יותר בנים עם ניסיון
לא, אני חושבת שזה מאבד מהקטע שלו של "נשיקה ראשונה" אם את לא עושה את זה עם מישהו שאת אוהבת... אבל מה אני מבינה? אני בעצמי עוד לא התנשקתי...
את רואה זה נקרא להיות מושפעת.
"בגלל שכולם עושים את זה גם אני צריכה".
אז זהו שלא, את צריכה לעשות את זה עם מישהו שיש לך חיבה אליו. את יודעת כמה בנות עשו כמו שאת אמרת והתחרטו על זה אחרי כמה שנים? תעשי טובה אל תגררי אחרי העדר.
דרך אגב, הנשיקה הראשונה של אחותי קרתה שהיא הייתה בת 19! אז אין לאן למהר