התחברות הרשמה

גובה 1.72 לבת זה יפה או גבוה מידי?

17 באפריל 2018, 14:29
גביההגובהיפה    
3 תשובות
לדעתי זה יפה.
.MAAYAN.
אני 1.71 שוקלת 45 חח אבל אני אוכלת מלא זה המבנה שלי
אנונימית
גבוה ויפה
אנונימי
באותו הנושא:
אוף אני 1.50 ואני מתביישת מה לעשות:( אוף אני גבוהה מידי
אני בכיתה ט' ואני בגובה 1.80 זה לא גבוה מידי?
זה עקב גבוהה מידי לילדה בת 14?
בן 14 וחצי וגובה 190 זה גבוה מידי?
אני בגובה 1.85 האם לדעתכן בנות זה גבוהה מידי/נמוך מידי/בול בגובה?
1.70 זה גובה יפה לבחורה או גבוה מידי?
מטר 1.84 זה גבוה? (גבוה מידי או גובה בול)
1.70 זה גבוהה מידי או בסדר? (לבת) וזה בכלל יפה? אני פשוט שונאתאת הגובה שלי
אני מרגישה שאני גבוהה מידי 1.76 ואני בת 14 אתם חושבים שזה גבוה מידי?
גובה 1.68 לגבר בגיל 20 זה נמוך מידי?
גבר בין 15 גובה מטר 1.90 זה גבוה מידי לגבר?