2 תשובות
האמת שחברים שלי נכנסו להדרכה (אני נחשון) הם פשוט עשו להם סוג של המירוץ למליון והחניכים לא ידעו מי המדריכים והמירוץ ךמיליון הוביל אותם עד לסניף ובסניף חיכו המדריכים החדשים עם כל מיני אוכל (פנקייקים, מפל שוקולד, בורקסים וכאלה) ואז הם הציגו את עצמם לחניכים ועשו להם משימות (היתה קערת קמח ובפנים סוכריה והם היו צריכים להוציא את הסוכריה רק עם הפה וכל מיני כאלה
מדריכי אורות נכנסו בסוף החופש הגדול, איך נכנסת רק עכשיו?

בכל אופן, בפעולת הפתיחה שלי הבאתי גלידה בכל מיני טעמים, גביעים וכל מיני תוספות שוות (סוכריות צבעוניות, גומי, שוקולד מומס, אגוזים וכו'.)
על כל תוספת שמתי פתק עם שאלה כגון
מהן הציפיות שלי מהמדריכים?
מהן הציפיות שלי מהשבט?
מה המטרות שלי לשנה הקרובה?
שיפור ושימור בשבט
מהו מקומי בשבט?
וכו'... מומלץ להתאים את השאלות לשבט שאותו את מדריכה. אם את מדריכה את שבטי נבטים, אז יש עדיפות לשאלות אישיות כמו 'מי האדם שאני הכי אוהבת?' ' אם הייתי חיה, איזו חיה הייתי?' וכו'...
לאחר שסידרת את כל השאלות עם התוספות, תגידי לחניכים שעשינו לעצמם גלידה בגביע/בכוס וימלאו תוספות כאוות נפשם. לאחר שסיימו, הם צריכים לענות על השאלות לפי התוספות שבחרו לעצמם.
כמובן שאפשר להוסיף משחק פתיחה והיכרות, סבב שמות ועוד ועוד.

עשינו עוד משהו קטן וממש מגניב לסיום.
הכנו שאלון (אכתוב למטה את סגנון השאלות שהיו בו) שהבנות ענו עליו, קיפלנו את כל הפתקים בלי להסתכל עליהם והכנסנו לתוך בקבוק.
אני מדריכת שבט הרא"ה, אז נפתח את כל הפתקים בפעולת הפרידה כשנכניס את הבנות להדרכה;)

השאלות שהיה מורכב מהן השאלון:
שם:
שם משפחה נוכחי:
שם משפחה עתידי: (הכוונה לשם המשפחה לאחר שתתחתן)
שם שבט נוכחי: (הרא"ה)
שם שבט עתידי: (כאן הן המציאו שם של שבט שיהיה להן כשהן יהיו בשבט החדש)
מי תדריך את שבטי נבטים?
מי תדריך את שבטי הרא"ה?
היכן יהיה השבט בעוד השנתיים?

ועוד שאלות כאלו ואחרות... בהצלחה רבה!;)