15 תשובות
לא
הסיכוי שתמות ממש גדול ולהרוג אנשים זה קשה
הסיכוי שתמות ממש גדול ולהרוג אנשים זה קשה
אולי
אם לא הייתי מתה מהחרא הזה אז כן
מעדיפה למות בדרך אחרת חחח
אם לא הייתי מתה מהחרא הזה אז כן
מעדיפה למות בדרך אחרת חחח
ממש ממש לא.
אני עכשיו רעב
לא
שואל השאלה:
אני כן ואני יודע שהייתי מנצח כי ראיתי את הסרטים מיליון פעם ככה שיהיה לי סוג של "ניסיון" וגם בעיקר בגלל מיליונים של הכסף שהמנצחים קיבלו לאחר הזכייה בספר/סרט
אני כן ואני יודע שהייתי מנצח כי ראיתי את הסרטים מיליון פעם ככה שיהיה לי סוג של "ניסיון" וגם בעיקר בגלל מיליונים של הכסף שהמנצחים קיבלו לאחר הזכייה בספר/סרט
אנונימי
לא
למה היית רוצה לסכן את החיים שלך?
שואל השאלה:
נו כתבתי בשביל הכסף דא! קטניס נהייתה מיליונרית אחרי המשחקים הראשונים פשוט לא השתמשה בהם
נו כתבתי בשביל הכסף דא! קטניס נהייתה מיליונרית אחרי המשחקים הראשונים פשוט לא השתמשה בהם
אנונימי
שואל השאלה:
וגם אני יודע שאני היחיד שיחזור מהעיר שלי אני בן אדם חזק מאוד נפשית וגם אני יודע שאני יכול להציל בן אחד ממות בטוח
וגם אני יודע שאני היחיד שיחזור מהעיר שלי אני בן אדם חזק מאוד נפשית וגם אני יודע שאני יכול להציל בן אחד ממות בטוח
אנונימי
כן
משחקי הרעב זה הסרט והספר האהוב עלי.
משחקי הרעב זה הסרט והספר האהוב עלי.
אנונימית
איזה מן אדם שפוי בנפשו ירצה להשתתף בדבר הזה
עדיף להתעשר מעבודה קשה וקריעת תחת של שנים ולא לשחוט אנשים
חוץ מזה שאמנם קראתי וראיתי את הסרטים יחסית ממזמן אבל אני זוכרת שגם אחרי שהיא ניצחה אומנם היא קיבלה את הכסף אבל היא נהייתה סוג של בובה על החוט של הקפיטול, היא לא באמת הייתה מאושרת
עדיף להתעשר מעבודה קשה וקריעת תחת של שנים ולא לשחוט אנשים
חוץ מזה שאמנם קראתי וראיתי את הסרטים יחסית ממזמן אבל אני זוכרת שגם אחרי שהיא ניצחה אומנם היא קיבלה את הכסף אבל היא נהייתה סוג של בובה על החוט של הקפיטול, היא לא באמת הייתה מאושרת
מה לעזאזל?!
ממש אבל ממשש לא!
להרוג אנשים בשביל כסף?! אתה פסיכופט או משהו?
וחוץ מזה היה לה ולאיך שלא קראו לו סיוטים על זה בלי סוף, ככה כתוב בספר, אז הכסף לא שווה את החיים האלה שמלאים בפחד וסיוטים, ממש לא.
ממש אבל ממשש לא!
להרוג אנשים בשביל כסף?! אתה פסיכופט או משהו?
וחוץ מזה היה לה ולאיך שלא קראו לו סיוטים על זה בלי סוף, ככה כתוב בספר, אז הכסף לא שווה את החיים האלה שמלאים בפחד וסיוטים, ממש לא.
כן!
אנונימי
חחח לא
אני בטטה, היו הורגים אותי עוד לפני שהייתי בכלל מספיקה להילחם על אספקה
חוץ מזה לא הייתי מסוגלת להרוג מישהו..
אני בטטה, היו הורגים אותי עוד לפני שהייתי בכלל מספיקה להילחם על אספקה
חוץ מזה לא הייתי מסוגלת להרוג מישהו..