7 תשובות
כן, היא ממש מעניינת
סדרה מדהימה אבל המלצה שלי אל תראה את פרק שמונה (האחרון בסדרה) הוא יהרוס את הכל
אנונימית
סדרה נחמדה
סדרה מושלמת, אחת היפות שראיתי. באמת שהיא מדהימה ושונה מסדרות אחרות. הכי כדאי שבעולם, סיימתי אותה היום ואני עדיין עצובה מזה שאין עוד עונה 2. אוף.
ראיתי אותה והיא מעולה זה פשוט נדיר תראה ממליצה לך
כן. בהתחלה זה היה טיפה מוזר, אבל אהבתי אותה.
וואו כן! היא ממש טובה ממש אהבתי למרות שיש לה קטע די קרינג' ממש אהבתי