4 תשובות
שואל השאלה:
כיף לך הלוואי עלי ללכת להופעה של סקאזי
כיף לך הלוואי עלי ללכת להופעה של סקאזי
חחח שיר נדיר
(בעצמאות הייתי ברייב וסאקזי היה שם והוא שם את זה חח)
(בעצמאות הייתי ברייב וסאקזי היה שם והוא שם את זה חח)
שואל השאלה:
נכון חח
נכון חח
חחח כן איזה גמור הברלד הזהxd
באותו הנושא: