3 תשובות
לא ליזום שיחות...פחות לזרום ולצחוק...
שהוא שולח הודעות תתעלמי מהן ותדברי עם אנשים אחרים זה ישכיח לך אותו
מצטער התשובות שלכם לא רגישות לבנאדם. תסבירי לו בצורה ישירה אבל עדינה את המצב. אולי הוא יבין וזה ייגמר בטוב. ואולי הוא ייפגע. אבל גם אם הוא ייפגע, התייחסת אליו כמו שמתייחסים לבן אדם וזה מה שחשוב.