3 תשובות
זה נראלי מוקדם מדי אבל תיפגשו עוד ותילמדו להכיר אחד את השני ומשם זה יתפתח בהצלחהה
שואל השאלה:
אבל על מה לדבר?
אני לא ממש מכירה אותה אבל על ה התחביבים שלה ומה היא אוהבת לעשות מי החברים שלה..