9 תשובות
לא, לא הייתי נמשכת אליו.
לא
פשוט... לא נמוך ממני?
זה לא מסתדר לי בראש
פשוט... לא נמוך ממני?
זה לא מסתדר לי בראש
שואל השאלה:
גם לנמוכות אם הוא היה נמוך יותר ממכן
גם לנמוכות אם הוא היה נמוך יותר ממכן
אנונימית
כנראה שלא הייתי נמשכת אליו... מוריד לי רצח שהוא נמוך במיוחד אם הוא יותר נמוך
ברור שכן... אם את באמת אוהבת מישהו הגובה או הגיל לא אמור להיות משמעותי בשבילך... בהצלחה לכם:)
אני פחות נמשכת לנמוכים ממני
לא. כי אני יחסית נמוכה חח
אני 1.43 לא נראלי יש יותר נמוך ממני וכן הייתי יוצאת.
אם הייתי מאוהבת בו אז כן.
באותו הנושא: