11 תשובות
כי זה שגוי, וכל מה ששגוי מציק בעין.
אנונימיתאומרתאמת
שואל השאלה:
לפעמים אני רואה אנשים שההורים שלהם עשו שגייה שהולידו אותם.
אבל זה לא מציק לי.. אני מקבלת את זה.
ואני לפעמיים רואה אנשים שאוכלים נקנקיות לא כמו שצריך ואני תמיד מקבל את זה... תמיד מקבל ותמיד ייקבל ייקבל
אנונימי1
ויש כאלה שזה ממש מעצבן אותם אין לי מושג למה חחח כאילו אני לפעמיים כותב עם ולפעמיים בלי מה שיוצא אבל יש כאלה שמשתגעים מזה חחח
אנונימי1
כי הם רוצים להרגיש שהם יודעים יותר ממך.. אל תתיחסי אליהם סתם נכים
הקבוצה הזאת גם ככה לא משהו
אני יתחיל לכתוב בלי אותיות אתן ונרא מה יקרה
תעמדי על שלך ותביאי לנו את השינוי אנחנו רוצים להתבטא איך שבא לנו
את שוברת מוסכמות ואני מעריצה אותך
אנונימית
סתם מתנשאים.. כל דבר שמישהו/י קצת יותר טוב ממך במשהו (למשל כתיבה) הם חייבים לדחוף את זה בכל מקום ולהראות כמה הם חכמים זה עושה להם להרגיש יותר טוב עם אצמם..
עצה שלי? אל תתייחסי לשטיות כאלה אבל תלמדי גם שלא יהיה על מה לעוף אלייך..
וגם אל תעופי את על אנשים שהם לא יעופו אלייך (קארמה יקירתי) ויש לך הרבה על מה לעוף מה את מתייחסת בכלל
כן... מי יישמע הם אבשלום קור.
זה לא התפקיד שלהם לתקן אחרים, וזה גם לא התפקיד שלך או שלי.
אל תתייחסי, סתם מתנשאים:)
כי ככה זה תקין לרשום..
גם אני לא מבינה והרבה פעמים יותר נוח לי לכתוב בי ולא בא זה נשמע מפגר לפעמים
יש את הבעיה grammar pedantry syndrome שזה סוג של ocd ואנשים שיש להם את זה חייבים לתקן אנשים אחרים.
אנונימית
באותו הנושא: