6 תשובות
שואל השאלה:
באטלר נכון, טעות שלי
הוא בכיתה יב בעיקר דברים כמו לסדר לו את החדר, לנקות לו את החדר, לצחצח לו את הנעליים, להכין לו אוכל, להיות הדום לרגליים שלו כשהוא רואה טלוויזיה, לעשות לו מסאזים להיות האטרקציה המרכזית כשהוא וחברים שלו נפגשים וכאלה דברים
באטלר נכון, טעות שלי
הוא בכיתה יב בעיקר דברים כמו לסדר לו את החדר, לנקות לו את החדר, לצחצח לו את הנעליים, להכין לו אוכל, להיות הדום לרגליים שלו כשהוא רואה טלוויזיה, לעשות לו מסאזים להיות האטרקציה המרכזית כשהוא וחברים שלו נפגשים וכאלה דברים
אנונימי
לא יודעת מה איתך זה נשמע לי כמו דרך להיאנס.
אני לא הייתי עושה את זה זה נשמע כמו השפלה ממש
באטלר?
למה איזה צרכים?
למה איזה צרכים?
שואל השאלה:
באטר, זה כמו משרת רק בתנאים יותר טובים
באטר, זה כמו משרת רק בתנאים יותר טובים
אנונימי
איזה אתר?
באותו הנושא: