8 תשובות
נגיד קוראים לה מיכל תכתוב לה ככה:
מיכ,
אני אוהב אותך
שואל השאלה:
אני לא כותב, זה יהיה פנים מול פנים
אם אתה אוהב אותה אז תגיד לה שאתה אוהב אותה ושאתה רוצה שתתחילו לצאת, אבל אם לא.. אז תגיד לה שאתה ממש מצטער אבל אתה מעידף שהיא תהיה פשוט חברה טובה שלך ושלא בא לך לאבד אותך..
אנונימית
ממליצה לך לא להגיד את זה בוואטסאפ, זה לא דבר שאומרים שם, ותקבע להיפגש איתה ואז תספר לה, בהצלחה!
שואל השאלה:
לפי מה שכתבתי שהיא אמרה (בפירוט למעלה)
"נו מה יהיה איתנו? זה ייתקדם בינינו?"
זה אומר שהיא בקטע שלי?
תגיד לה שאתה חייב לדבר איתה ומחר תגיד לה שאתה אוהב אותה
וכן זה די רומז שהיא בקטע והיא רוצה שזה יתקדם לאנשהו
אנונימית
בחיים אל תגיד לבחורה שאתה אוהב אותה
אם היא אמרה את זה אז תגיד לה שאתם צריכים לדבר על זה, ואז כשתיפגשו תגיד לה שאתה אוהד אותה ואז תנשק אותהה!