4 תשובות
של ביוטיקר מעולה למען האמת
אנונימית
של מייבלין ממש טובה והיא 20 שקל נראלי

של ביוטיקר יבשה לי את הפנים ממש אבל אולי זה בגלל העור שלי
של סקארה טובה וזולה
של רימל הסטיי מאט, ואם את אוהבת פודרה שקופה בתפזורת אז של פלורמר פשוט נדירה וגם שמעתי המלצות על הפודרה הדחוסה של אסנס אבל לא יצא לי לנסות