7 תשובות
לא הצגת את זה בתור בעיה שאת לא רוצה, כולה הציעו לך.
בכל מקרה ענו לך דברים נוספים.
ותאמיני לי עדיף לך לא להתגייר
בכל מקרה ענו לך דברים נוספים.
ותאמיני לי עדיף לך לא להתגייר
שימי עליהם פס זכותך לבחור באיזה דת שבא לך
זה גם לא פשוט בכלל להתגייר.
והם מצידם לא יכולים להתחתן עם נכריה.
כאלה אנחנו, יהודים.
והם מצידם לא יכולים להתחתן עם נכריה.
כאלה אנחנו, יהודים.
אנונימי
תכלס זה לא כזה ביג-דיל שני הדתות מאמינות באותו קוסם אין הבדל גדול
כמישהי מאמינה אמונה שלמה יהודייה ומסורתית אני יכולה להגיד שאני באופן אישי לא הייתי אומרת דבר כזה מעולם יש פשוט אנשים חסרי טאקט
אשמח אם תכתבי לי בפרטי את הסיבות שלך להיות בדת. כי אני באמת. לא מבין את זה
מי שבאמת יאהב אותך לא יבקש שתשתני בשבילו
באותו הנושא: