5 תשובות
מכירה שזה משתנה לרעה..
כל הכבודד תמשיכי ככה
עכשיו די חרא לי כי הלימודים קשים אבל לא משהו רציני זה בטח יעבור
עכשיו די חרא לי כי הלימודים קשים אבל לא משהו רציני זה בטח יעבור
שואל השאלה:
הכל עובר בחיים האלה.
הכל עובר בחיים האלה.
אנונימית
אני כבר שבוע מרגישה רע ושהחיים שלי בפח
באמת הרגשה מדהימה
חבל שזה נגמר..
חבל שזה נגמר..
באותו הנושא: