5 תשובות
מכירה שזה משתנה לרעה..
כל הכבודד תמשיכי ככה
עכשיו די חרא לי כי הלימודים קשים אבל לא משהו רציני זה בטח יעבור
שואל השאלה:
הכל עובר בחיים האלה.
אנונימית
אני כבר שבוע מרגישה רע ושהחיים שלי בפח
באמת הרגשה מדהימה
חבל שזה נגמר..