התחברות
הרשמה
עוד מישהו בלחץ מכל הבגרויות שיש החודש? (יא)
27 באפריל 2018, 13:26
בגרות
בגרויות
לחץ
3 תשובות
כן מאוד
H
Harmful opinions
כל כך
א
אממ אני?
אין לכם מה להיות בלחץ כולנו עברנו את זה זה שטויות באמת
ק
קורנליוס
באותו הנושא:
שביעיסטים אתם קולטים שעוד 3 חודשים נגמר כל הבגרויות?
בגרות ראשונה- אני בלחץ! איך להרגע דחוף?
לא טוב אני בלחץ נפשי ולא טוב לי בצבא ומשתחרר עוג חודשים מה עושה?
אם מישהו עובר את כל הבגרויות חוץ מהבגרות בספורט, תהיה לו תעודת בגרות מלאה?
מתי משרד החינוך מתכוון לפרסם ציונים של בגרויות? כבר עבר חודש לכל הבגרויות שהיו מה נסגר
אני בלחץ רצח! זה אסור בבגרות?
אפשרי לקבל סוג של התאמה או ביטול בגרות בספורט עקב בעיות בלחץ דם?
למי יש ביום שני הזה בגרות בעל פה באנגלית? אני לא זוכר כלום מהפרוייקט ואני בלחץ מה לעשות
היי כולם, אני בכיתה יא ועוד מעט מתחיל כול הלחץ של הבגרויות והמתכונות.
אני מתגייס חודש שביעי ואני רוצה לדחות כי אני צריך לעשות בגרויות עד חודש שביעי יהיו בגרויות וזה יהיה תירוץ טוב לדחייה?
מי פה עשה בגרות בעל פה באנגלית? (5 יח"ל) אני ממש בלחץ