התחברות הרשמה

תלמידי כיתה יב או כאלה שסיימו אתם יכולים ההקשה לשלוח לי מה שהכיתה כתבה למורה בסוף שנה? כאילו דבר הכיתה למחנך...

27 באפריל 2018, 18:37
מוריםספר מחזורכתיבה    
3 תשובות
עדין לא כתבנו אבל מניחה מכתב תודה
כ
כי ללב אין גבולות
עוד לא כתבנו
o
oַfek
שואל השאלה:
אנחנו נפגשים עם המעצבת של הספר מחזור ביום ראשון ולא עולה לי ולצוות הכתיבה שום רעיון לכתיבה
אנונימית
באותו הנושא:
שאלה לכאלה שסיימו יב
אלה שסיימו כיתה י, היא כיתה קשה?
אני מחפשת סיפורים יפים בווטפאד אבל שסיימו לכתוב אותם, מישהו מכיר ויכול להמליץ?
כאלה שסיימו בית ספר- גם אתם מתגעגעים לשם?
כאלה שסיימו כיתה יב
לכל אלה שסיימו בית ספר
יש כאן כאלה שסיימו את כיתה יא בלי חברים מהכיתה?
מי שסיים לראות משחקי הכס ויכול להסביר לי משהו שלא הבנתי
לאלה שסיימו י"ב, עשיתם טיול שנתי לאילת?
שאלה לאנשים שסיימו ביה"ס.
בכיתה ו'1 33 תלמידים בכיתה ו'2 36 תלמידים בכיתה ו'3 27 תלמידים, ובכיתה ו'4 30 תלמידים. המשך בתגובת..