31 תשובות
לדעתי זה יפה, אני אוהבת את עצמי יותר עם איפור וזה נותן לי ביטחון :)
בשבילי זה לא בזבוז זמן.
א אני שמה ממש עדין
ב זה גורם לי להרגיש טוב, וביטחון עצמי
אני לא שמה הרבה איפור, כמעט בכלל לא בזמן האחרון.
אבל בדרך כלל אני שמה רק קונסילר כי יש לי לפעמים כהויות מתחת לעיניים ומסקרה.
שואל השאלה:
איך זה נותן ביטחון?
אנונימי
זה נותן ביטחון כי אולי יש דברים בך שאתה לא אוהב ואיפור מדגיש יותר את הדברים בך שאתה כן אוהב או מסתיר את אותם הדברים שאתה לא אוהב
זה כיף לי! זה כמו לצייר, לצבוע, כמו לעצב..
ואז להראות את היצירה לכולם.
אני פשוט אוהבת את זה.
אנונימית
לפי דעתינו זה יפה ואנחנו עושות את זה בשביל עצמנו ולא בשבילכם.
אני שמה לפעמים קונסילר על חצ'קונים. גם אני בן אדם וכשצומח לי רמזור באמצע הפנים אני גם מתפדחת ממנו. אבל בעיקרון איפור לווא דווקא בא ממקום של חוסר ביטחון, איפור עוזר לנו להעצים את הדברים שאנחנו אוהבות בפנים, נניח עצמות לחיים יותר מחוטבות, שפתיים יותר אדמדמות וכדומה...
יש בנות שאוהבות את זה סתם ככה, יש בנות שבאמת זקוקות לאיפור כי יש כאלה שיש להם דברים על הפנים שהן לא רוצות שיראו.
אני נגיד לא שמה איפור.
אבל לאירוע כלשהו אין לי בעיה לשים מסקרה ואודם אבל לא יותר מזה
לדעתי אני רואה איפור כאומנות ... אני אוהבת לעשות לוקים שונים ולשחק עם זה .. תחביב כיפי
האמת שגם אני מעדיפה מראה טבעי אבל לא יודעת זה ממש כיף להרגיש מושקעת
אני אוהבת, זה נשי זה מיוחד זה מראה על משהו שהוא לא רגיל, אני אישית מתאפרת עם מייקאפ וברונזר ואיפור רציני וכבד רק כשיש משהו מיוחד, לא סתם ככה.. לבית ספר אני צובעת גבות ושמה ממקרה.. בכללי איפור מיוחד ולדעתי מראה טיפוח, הפנים שלי בלי איפור נראות חיוורות. כל אחת והטעם שלה, לדעתי זה ממש מייחד
אני אישית לא שמה (הרי אני סהכ בת 14) אבל אני חושבת שלפעמים כשרוצים להראות יותר יפה, להסתיר חצקון או סתם להשקיע זה יוצא לדעתן יפה. כל עוד זה לא מוגזם זה יפה לדעתי.
בכל מקרה שכל אחת תעשה מה שהיא רוצה
איפור לא דווקא חייב להיות ממקום של להרגיש יפה יותר, או חוסר ביטחון, אני נגיד קונה איפור והרבה כי אני אוהבת לאפר אנשים, זה כמו אומנות בשבילי וזה ממש כיף. אני אישית בקושי מתאפרת אבל ממש אוהבת לאפר.
אנונימית
עניין של טעם. אני אוהבת גם מראה טבעי וגם מראה של איפור במידה.
אני אוהבת להתאפר כי זה נותן לי תחושת בטחון, אני אוהבת את איך שאני נראית עם איפור וכשאני מרגישה יפה אני יותר מאמינה בעצמי ( אני מתאפרת די בקטנה אבל עדיין)
כי אני מרגישה יותר ביטחון
ואני לא שמה דלי איפור כל יום
רק מסקרה
אני לא שמה :)
מסכימה איתך כשמדובר באיפור מוגזם זה מגעיל אבל איפור עדין זה בסדר (מסקרה, סומק, אודם עדין)
אנונימית
מסתיר פגמים בעור וכו'.. מדגיש תיופי למשל אצלי האיזור של הסנטר נגיד אדום קצת או שאני קמה בבוקר ונראית מתה חח
אני מסכימה.
אני אישית לא מתאפרת אני חושבת שזה הרבה יותר יפה פשוט פנים טבעיות.
אני חושבת שזה עצוב שבנות מרגישות שהן צריכות להתאפר בשביל להעלות את הבטחון עצמי שלהן בגלל מה שהחברה מגדירה כיופי אני חושבת שצריך לשים יותר חשיבות על יופי טבעי.
אז ככה בנות ששמות קצת איפור ונראה עדין וטבעי, אז למה לשים בכלל? אם זה נראה טבעי אז עדיף כבר לא להתאפר זה סתם עולה הרבה כסף ומבזבז זמן.
ולבנות ששמות מסיכה על הפנים בשביל לצאת מהבית זה מרגיש כמו שקר שזה לא הפנים שלה בכלל וחוץ מזה שמלא איפור זה ממש לא יפה לדעתי זה מכוער מאוד.
אני חושבת שצריך להיות לכן בטחון עצמי גם בלי איפור כי אתן יפות בטבעי אתן לא צריכות איפור.
ובבקשה תראו את היופי הטבעי שלכן איפור זה פוגע בפנים. ועוד משהו, זה לא באמת מסתיר את החצקון עדיין רואים אותו בולט הוא פשוט בצבע עור.. ואיפור גם גורם לחצקונים.
^ מה רע בקצת איפור? למה להיות שמרנית כל כך?
אם בנות רוצות להתאפר בצורה שמחמיאה להן שיהיה להן בכיף
וגם אני לא בעד לשים שפכטל על הפנים
אנונימית
מה הקשר שמרנית.
אני חושבת שזה מטומטם שבנות חושבות שהן צריכות לשים איפור כדי להיות יפות.
איפור לא יכול להפוך מישהי ליפה יותר אבל הוא כן יכול להחמיא
אנונימית
אני לא אוהבת להתאפר הרבה
קצת איפור בעיניים מספיק לי
פעם באודם אדום
למה לשים? כי זה מטשטש פצעונים שמה לעשות, נראים לא אסטטיים במיוחד והיינו מעדיפות שלא יהיו שם.
זה מטשטש את העיגולים השחורים מתחת לעיניים שלפעמים יש לנו ולא ממש מחמיאים לנו, זה עוזר לנו למלא גבות בימים שהן פחות מסודרות.
זה עוזר לנו לפעמים להאריך את הריסים כדי להבליט את העיניים וכו'.
זה לא באמת משנה באופן דרסטי את מראה הפנים, רק "מנקה" אותם בימים שהם פחות מסתדרים לנו.
בדיוק כמו שנעדיף ללכת עם בגדים שמחמיאים לנו ולעשות תסרוקות שנראות טוב עלינו, נעדיף שהפנים שלנו יראו במיטבם.
זה לא אומר שמראה טבעי הוא מכוער, בכלל לא. אני מאוד אוהבת את המראה הטבעי שלי.
אבל איפור זה דבר מאוד הגיוני ובמידה הנכונה לדעתי הוא גם לא באמת מפריע למשהו.
אגב בנות לא "צריכות" לשים כדי להיראות יפות, אבל הוא בהחלט יכול לעזור להן להתייפות. תלוי בסיטואציה.
לא צריך להיות קיצוניים, לא חייבים להתאפר כל הזמן אבל גם לא חייבים להישמר מאיפור לגמרי.
כי זה מבליט את הדברים היפים בפנים
וזה נותן לי הרגשה טובה
אז למה לא? אני עושה כי אני אוהבת את זה ולא אכפת לי מה חושבים עלי בקשר לזה
אני אוהבת איפור אז אני מתאפרת
אתה צודק
אבל זה זה נותן ביטחון עצמי ותחושה יותר טובה עם עצמך אז אין לך מה לעשות בנושא כל אחת ומה היא שרוצה תעשה
אני אוהבת להתאפר, להדגיש את הדברים היפים שבפנים שלי ואיפור בשבילי זה גם אומנות.
אבל, כמובן שאני גם אוהבת את עצמי ללא איפור
אני לא מתאפרת כל יום, אבל אם כבר יצא שהתאפרתי או כי פשוט היה בא לי, או שהרגשתי ממש חרא עם עצמי ואיפור פשוט גורם לי להרגיש יותר טוב, עם כמה שזה שטחי. יש אנשים ששוקולד או ריצה גורמת להם להרגיש טוב אצלי זה איפור, שיער מסודר ובגדים שאני אוהבת.