8 תשובות
לא
אם את רוצה לשלוח הודעה אז זה לא מוזר כי את רוצה ליצור איתו קשר וזה הגיוני
ממש ממש לא.
לא. תמיד טוב לחדש קשרים
לא. בכלל לא. אל תתבישי.
יש מה להרויח.
לא