4 תשובות
הייתי מדברת איתה.
למה לא?
זה ממש מוזר ולא לעניין.
אולי נפגעה ממך.
חייב שיחה.
אולי יש סיבה מוצדקת.
תדבר איתה על זה
לעזוב אותה? אתם ידידים, איך תעזוב אותה?
עזוב זה סתם לא נעים