4 תשובות
הייתי מדברת איתה.
למה לא?
זה ממש מוזר ולא לעניין.
אולי נפגעה ממך.
חייב שיחה.
למה לא?
זה ממש מוזר ולא לעניין.
אולי נפגעה ממך.
חייב שיחה.
אולי יש סיבה מוצדקת.
תדבר איתה על זה
תדבר איתה על זה
לעזוב אותה? אתם ידידים, איך תעזוב אותה?
עזוב זה סתם לא נעים
באותו הנושא: