6 תשובות
מבינה אותך מאוד!
מסכימה איתך
נכון אבל כמה פעמיים אתם מדברים עליהם?
תתקדמו...
כל היום אנשים מתים אם לא ידעתם
זה לא משהו חדש...
שואל השאלה:
איפשר להתקדם!!איך אפשר להמשיך לחיות עם העובדה שהעשיריה הזאתי יכלה להיות כאן אם היו קצת חושבים!!זה לא אסון שהיה חייב לקרות!!כי הוא יכל להמנע
אנונימית
עובדה שרוב אנשים ממש אחרי שניות שכחו אותם
אז דיי להתפייף
ותמשכי הלאה אין מה לעשות כל כך...
למה את מגיבה כאלו גילת את זה היום? סתם חופר וחסר טעם
זה עצוב ממש, הכי עצוב לי לחשוב איך המשפחות שלהם מסתדרות.. זה ממש קורע את הלב.
היו להם את כל החיים לפניהם.
מסכנים...