6 תשובות
שהיא תתקשר לשירות לקוחות וישנו לה
תתקשר לחברת הראוטר (בזק, הוט וכו'...) ותבקש שיאפסו לך סיסמא
תתקשרו מחר לספקית אינטרנט ותבקשו שיאפסו את הסיסמה - תצטרכו לתת פרטים של משלם החשבון
להתקשר למוקד שירות טכני, הם יגידו לך את הסיסמא - זה גלוי בפניהם.
(להתקשר לתשתית, לא לספק).
(להתקשר לתשתית, לא לספק).
aro - לספק ולא לתשתית^
שוק000, לתשתית ולא לספק.
עבדתי בזה, אני מבינה בזה.
עבדתי בזה, אני מבינה בזה.
באותו הנושא: